Booking.com

Booking.com

05 Mac 2013

D-DERM UV BLOCKER

Bahan Semulajadi Untuk Kecantikan Semulajadi
 MENGAPA D-DERM

1. Supplemen kesihatan tambahan pertama di pasaran yang bersifat photoprotective (perlindungan dari sinaran UV).
2. Penggunaan krim ‘sun block’ secara topical adalah tidak sekata dan seragam.
D-Derm menyediakan perlindungan yang sekata dan seragam.
3. D-Derm melindungi keseluruhan permukaan kulit tanpa dipengaruhi oleh basuhan, peluh, atau sentuhan.
4. Keberkesanan D-Derm telah terbukti melalui pelbagai kajian klinikal.
5. D-Derm adalah selamat dan bukan toksik.
NutroxSun, menurut ujian tertentu yang dilakukan (classical acute toxicity tests OECD 423)dan GRAS (Generally Recognized as Safe), status semua komponen boleh dianggap sebagai produk yang selamat.

Mengapa Perlindungan Sinaran UV penting?



1. Sinaran UV ialah penyebab UTAMA penuaan.
                                                                                                                  
2. Sinaran matahari merupakan penyebab semulajadi berlakunya perubahan pada proses homeostasis kulit.
                                                                                                                  
3. Sinaran UV menyebabkan perubahan yang ketara pada spesis oksigen reaktif sitotoksik yang merupakan penyebab kerosakan sel dalaman.
                                                                                                                  
4. Sejak kebelakangan ini, telah berlaku penipisan lapisan ozon. Ini menyebabkan peningkatan penyakit kulit yang sensitif pada sinaran matahari dan juga selaran matahari (sunburn). Di negara-negara yang mempunyai sinaran matahari yang tinggi dan panjang sepanjang tahun, ditambah pula dengan struktur kulit yang kurang bulu dan pigmen yang rendah, ini menyebabkan ramai rakyat Malaysia terdedah kepada risiko penyakit kulit yang merbahaya dan proses penuaan yang lebih cepat berbanding negara-negara lain.
                                                                                                                   
5. Oleh itu, perlindungan terhadap sinran UV yang mencukupi diperlukan bagi melawan dan menghalang masalah dan penyakit kulit seperti selaran matahari (sunburn), penuaan akibat sinaran matahari (photoaging) dan radikal bebas.

TANDA PENUAAN

Anti-Penuaan
1. Tona tidak sekata
2. Kulit kasar
3. Garisan halus dan kedutan
4. Kulit kendur
———————————–
Tona kulit
5. Pigmentasi
6. Kulit kusam dan tidak bermaya
7. Bintik halus
———————————–
Kulit cerah
8. Liang roma yang besar
9. Tanda lahir dan parut
10. Jeragat
———————————–
Sendi
11. Sakit sendi dan lutut
———————————–
Rambut
13. Rambut gugur
14. Rambut beruban
KOLAGEN
Kolagen adalah protein utama dalam tubuh manusia dan menyumbang kira-kira 30% daripada jumlah protein tubuh manusia. Kolagen merupakan protein yang menghubungkan dan menyokong tisu-tisu di dalam badan termasuk kulit, tulang, otot, tendon, rawan, sendi dan organ-organ.

Semakin meningkat usia anda, semakin kurang kolagen dihasilkan didalam badan anda. Kekurangan kolagen menyebabkan berlakunya tanda-tanda proses penuaan seperti kedutan dan kendur, kulit yang kering dan pigmentasi. Sesetengah pakar diet dan kesihatan mencadangkan bahawa penggunaan makanan tertentu boleh membantu membina semula kolagen yang hilang. Nutroxsun, Isoflavon, Glutathione dan 
Resveratrol (ekstrak biji anggur) adalah tinggi dalam antioksida. Bahan-bahan ini yang terkandung didalam D-Derm akan membantu untuk menghalang pengeluaran enzim collagensases. Enzim collagensases bertanggungjawab dalam memusnahkan kolagen dan penyebab proses penuaan.

Nutroxsun juga akan meningkatkan kolagen dengan membantu untuk menggalakkan pengeluaran kolagen dalam tubuh manusia dan mengurangkan melanin yang merupakan penyebab kulit gelap dan tidak sekata. Apa yang menarik tentang D-Derm ialah keunikan bahan semulajadi yang terkandung didalam D-Derm dapat membantu dan merangsang badan anda untuk menghasilkan kolagen. Oleh itu, D-Derm bukan sahaja menambahkan kuantiti kolagen di dalam badan anda, tetapi juga merangsang penghasilan kolagen oleh badan anda sendiri!

Kolagen boleh mengurangkan kerosakan dan kesakitan pada sendi. Telah terbukti secara klinikal bahawa Asid Hyaluronik dan kolagen dapat membantu dalam mengurangkan masalah sendi anda. Cuba D-Derm dan rasai kelainannya.
 
1. Perlindungan sinaran UV merbahaya
2. Melembapkan kulit sehingga 24jam sehari
3. Memutihkan kulit dengan menghalang dan mengurangkan pigmen melanin
4. Memelihara struktur dan keanjalan kulit menghasilkan kulit yang lebih gebu, lembut dan lebih muda!
5. Mengurangkan pigmentasi dan bintik hitam
6. Mengurangkan tanda lahir & parut serta memulihkan kulit yang bermasalah
7. Mengurangkan jerawat dan kulit berminyak dengan menghapuskan bakteria pada kulit dan mengecilkan liang rongga pada kulit
8. Mengurangkan rambut gugur
9. Mengurangkan keradangan dan sakit sendi & lutut



Siapa memerlukan D-Derm

a) Wanita berumur 25 tahun dan keatas.
b) Lelaki dan wanita dalam lingkungan 30an keatas yang mula menampakkan tanda-tanda pertama penuaan kulit.
c) Individu yang mahukan kulit yang kekal cantik dan berseri serta kesihatan kulit yang optimum.
d) Individu yang terdedah kepada sinaran matahari, sentiasa didalam penghawa dingin (airconditioner), stres & tekanan, perokok dan perokok sekunder.

TESTIMONI



“Alhamdulillah, baru je habis sekotak ambil D-Derm ni, tapi perbezaan dah ada. Kulit rasa lebih lembut dan gebu, sampai suami pun perasan!  tq D-Derm. Produk terbaik..”                                 
 
“Jerawat hilang! Saya telah gunakan untuk kurang daripada 2bulan. Tekstur kulit saya terasa lebih lembut. Plus, ia menyelesaikan tumit retak saya. Memang tak sangka, perbezaan yang ketara! “
 
 “Saya mempunyai tona kulit yang tidak sekata, parut jerawat pun banyak. Dah macam-macam produk digunakan, tapi kurang berkesan. Kawan yang recommendkan D-Derm. Kesan luarbiasa. Selepas 6 hari, anda boleh melihat peningkatan. Suka sangat..”
 
 
“Saya sudah melihat hasil selepas 15 hari, dan telah mendapat hasil yang sangat hebat, tempat merah dan kering di muka saya sudah tiada. Saya mula perasan pembaharuan pada kulit saya selepas 2 minggu. Kulit saya kelihatan halus dan garis ketawa telah hilang. Saya sangat gembira dengan D-Derm dan akan terus menggunakan ia sebagai makanan tambahan.
 
“Alhamdulillah, baru je habis sekotak ambil D-Derm ni, tapi perbezaan dah ada. Kulit rasa lebih lembut dan gebu, sampai suami pun perasan!  tq D-Derm. Produk terbaik..”                                 
 
 “Jerawat hilang! Saya telah gunakan untuk kurang daripada 2bulan. Tekstur kulit saya terasa lebih lembut. Plus, ia menyelesaikan tumit retak saya. Memang tak sangka, perbezaan yang ketara! “
 
 “Saya mempunyai tona kulit yang tidak sekata, parut jerawat pun banyak. Dah macam-macam produk digunakan, tapi kurang berkesan. Kawan yang recommendkan D-Derm. Kesan luarbiasa. Selepas 6 hari, anda boleh melihat peningkatan. Suka sangat..”
 
 “Saya baru cuba sebulan yang lalu tapi dah rasa perbezaannya. Saya akan teruskan pesanan, memang terbaik. Jerawat telah hilang, dan langsung tiada parut. Saya juga perasan kulit saya sudah tidak berminyak seperti sebelumnya. Sekarang liang saya tidak kelihatan lagi. Pada mulanya saya ragu-ragu dengan D-Derm, tetapi keputusan membuktikan ia semua. “
 
 “Saya sudah melihat hasil selepas 15 hari, dan telah mendapat hasil yang sangat hebat, tempat merah dan kering di muka saya sudah tiada. Saya mula perasan pembaharuan pada kulit saya selepas 2 minggu. Kulit saya kelihatan halus dan garis ketawa telah hilang. Saya sangat gembira dengan D-Derm dan akan terus menggunakan ia sebagai makanan tambahan. 


kulit lebih tegang selepas 2bulan! jeragat hilang! cuba D-DERM sekarang! perubhan ketara dalam masa kurang dari 14hari!

Photoprotective Collagen Drink
13 Unique Natural Ingredients that will help you achieve your true beauty
Protect yourself from UV radiation, do it from within.
10g x 15 sachets / box

KETERANGAN LANJUT UNTUK PEMBELIAN 
SMS 019 - 6459416 IMANI
POS PERCUMA DENGAN SKYNET

Tiada ulasan: