Booking.com

Booking.com

07 Januari 2014

Doa Pengasih, atasi masalah percintaan anda dengan cara yang praktikal..


 



Assalamualaikum wbt.

Harap keimanan, kesihatan, dan kebahagiaan terus bersama sama kita semua.

 Soalan ni saja je saya nak tanya anda...

Adakah anda  mengira anda tak menawan, tak berapa
nak kaya, pendidikan tak setinggi menara gading, dan lain lain
kekurangan diri?

Adakah anda dengan memiliki faktor faktor di atas,
anda tak layak untuk hidup bahagia seperti orang lain?

Ok, jangan sesekali fikir begitu, tak baik. Setiap dari kita ada
kelebihan masing masing. Janganlah asyik nak kritik diri saja.

Ni saya nak kongsi 1 rahsia walaupun tanpa faktor di atas anda
tetap boleh memiliki pasangan yang bahagia..insyaAllah

Rahsia yang mudah tapi sentiasa dilupakan, atau dipandang enteng..
kerana anda mungkin berkata “eleh, ni aku pun tahu”

Rahsia ini jika diamalkan boleh membuatkan si dia tak senang duduk
dan terus terusan rindu kat anda

Iaitu..

Sentiasalah take care padanya

Tahukah anda betapa hebatnya kuasa take care, saya dah tengok banyak
kes orang jatuh cinta. Ada 1 kes, gadis jatuh cinta pada suami  anak
4, nak kata lelaki tu hensem tak juga, cuma apa yang dibuat oleh
lelaki adalah selalu sangat take care pada gadis ni.

Kisahnya gini si lelaki kesian tengok perempuan ni datang dari
kampung tiada saudara mara, duduk bilik sewa, jadi dia ikhlas hati
bantu sikit sikit..hulur RM200 sebulan, ada masa terluang bawa pegi
makan dan beli barang keperluan harian. Lelaki ni ikhlas, tiada niat
nak tambah cawangan..sebab tu setiap kali nak berjumpa perempuan tu,
dia akan bawa isterinya sekali

Nak tahu apa terjadi selepas 6 bulan?

Bapak perempuan ni telefon bagitahu berita gembira bahawa anaknya
nak dipinang oleh seorang jejaka kampung sebelah. Namun beliau
terkejut bila diberitahu anaknya yang dia dah jatuh cinta sangat
pada Saiful, lelaki yang take care dia selama ni, walaupun dia
sedar dan tahu lelaki yang caring tu hanya anggap dia adik dan
menolongnya dengan ikhlas.

Puas dipujuk dan dilarang, si gadis tetapi jua mencintai jejaka S tu..

Hmmm, nampak tak hebatnya kuasa take care

Untuk lelaki yang rasa dia masih single, atau merasakan hubungannya
dengan pasangan hambar, sila amal petua ni cepat cepat.

1 petua ni insyaAllah dah cukup untuk anda merasakan NIKMAT
kebahagiaan, bagaimana jika anda diberi 30 rahsia lagi

Klik sini untuk mempraktikkan lagi seni halus dalam bercinta :)



Selain itu, Mahukah anda mempelajari satu ‘pintu belakang’ untuk anda mengecap kebahagian bersama pasangan.
Pintu belakang ini sebenarnya dah diamalkan oleh datuk nenek kita, Cuma sayangnya ilmu ini makin hilang ditelan zaman kerana tidak didokumentasikan dengan baik.

Jalan belakang itu adalah ‘Ilmu Doa Pengasih’
Aikkk, jangan sangka bukan bukan dulu sebelum dengar penerangan saya, , kat sini saya ambil kesempatan untuk terangkan dengan lebih jelas, terutama dari segi konsep supaya tak berlaku salah faham.

[+] Apa itu doa pengasih?

-Secara ringkasnya doa pengasih ini adalah doa atau ayat yang
diambil dari sumber sumber yang boleh dipercayai seperti al-Quran,
selawat, dan doa doa dari para guru yang mana potongan doa doa
ini boleh digunakan untuk tujuan kasih sayang.

Al-Quran mempunyai pelbagai fungsi, fungsinya yang utama tentulah
sebagai petunjuk untuk orang bertaqwa [al-Baqarah: 2]. Selain
dari tu ayat ayatnya juga boleh digunakan untuk menyembuhkan penyakit
(syifa’), keselamatan dan pendinding diri, serta untuk berkasih sayang.

[+] Panduan memilih doa/ayat pengasih yang OK dan tak OK

-Sebenarnya banyak sangat ayat yang tak boleh nak diamalkan kerana
ada ayat ayat  itu boleh membawa kepada syirik, antaranya seperti ini..

“Wahai Iblis, cepatlah kau satukan aku dengan si polan bin si polan tu”

Doa  pengasih ini pula saya dapat dari seorang tabib tapi tak nak
amal lah sebab walaupun nampak tak berapa syirik tapi ‘semacam’ je..

“Melambai lambai si gading gajah, aku memakai seperti anak Rasulullah”

[+] Doa pengasih yang harus untuk diamalkan perlu memenuhi beberapa
kriteria seperti:

-Tidak menyekutukan Allah
-Bukan dibuat dalam bentuk tangkal, seperti tulis kat kertas
kemudian pakai kat lengan.
-Tidak menganggap doa doa ni ada power yang boleh memakbulkan
permintaan kita.

[+] Siapa yang boleh amalkan doa pengasih?

-Siapa yang nak bahagia boleh cuba amalkan doa ini, asalkan
menggunakannya ke jalan yang benar. Ia boleh digunakan sekiranya
anda berminat dengan non Muslim, namun mereka sudah
tentulah tidak boleh mengamalkannya untuk anda kerna
kepercayaan dan aqidah yang berbeza. Mereka tidak beriman kepada
Allah.

[+] Mujarab ker doa pengasih..confirm menjadi kalau saya amal? Ada
jaminan 100% berkesan?


-Hoho menarik sungguh soalan ni, ramai yang bertanya saya tentang
 ini. Meh kita  jawab soalan ni dulu

-Sekolah mana yang memberi JAMINAN kita pasti berjaya bila belajar di situ?
-Doktor mana yang memberi JAMINAN kita pasti sembuh bila dirawatnya?
-Pasangan ada beri JAMINAN kita pasti bahagia bila bersamanya?

Tiada yang berani buat begitu kan

Jadi janganlah gitu ya, siapalah saya untuk mengatakan pasti
menjadi, jika diizinkan oleh Allah maka jadilah, jika belum
berhasil bukan bermakna ayat ni tak power. Setiap yang berlaku
adalah dengan kehendak dan iradat Allah jua.

Kita manusia boleh membuat perancangan, selebihnya tawakkal saja
pada Allah. Doktor  yang terhebat di dunia pun pasti tidak boleh
mengclaim pesakitnya  pasti sembuh jika dirawat olehnya.

Gitulah serba sikit tentang doa pengasih ini, harap dapat kefahaman.;

>>RM 37 SAHAJA<<
Lihat Dengan Teliti Apa Yang Anda Akan Dapat
Item
Harga
Update Ebook Doa Pengasih PERCUMA RM100
Ebook 18 Rahsia Psikologi Cinta
RM 70
Ebook Doa Pengasih A-Z
RM 80
Ebook Rumah Idaman Syurga Impian RM40
Pendengar Setia Masalah Anda TIDAK TERNILAI
Harga sebenar
RM 290
Harga anda
RM 290  RM 37

 Berminat????/Untuk pembelian sila klik...

 

PERHATIAN!!!!!!!!!

Ebook Ini Hanya Sesuai Untuk Golongan Ini
a
Lelaki/ perempuan yang ingin mencari pasangan hidup
a
Kekasih yang ingin menghangatkan lagi rasa cinta mereka
a
Bujang terlajak/ andartu yang ingin segera menemui jodoh mereka
a Suami yang mahu disayangi isterinya
a Isteri yang ingin terus dicintai suami & tidak mahu dimadukan
a
Orang yang mahu mempunyai lebih ramai kawan & disenangi masyarakat
a Pekerja yang mahu majikan memberi lebih perhatian padanya supaya berpeluang mendapat kedudukan yang baik dalam syarikat
a
Dan yang seumpamanya

Namun AWAS, Ia Dilarang Sekali Untuk...
Orang yang hanya ingin memuaskan nafsu & berfoya foya
Orang yang dengki & berniat jahat
Orang yang ingin memanfaatkan orang lain untuk kepentingan diri
Dan yang seumpamanya
 


Tiada ulasan: