Booking.com

Booking.com

03 April 2016

DewyGlow Produk terhangat untuk pencerahan muka dan seluruh badan

Assalamualaikum

Kemaskini 15.9.2017

Dewyglow
Produk Vitamin C 
Terbaik, Terlaris, Terhangat dipasaran.


New Packaging Dewyglow

Harga Dewyglow
1botol RM65
Postage
SM RM8
SS RM11
(Harga tetap mengikut HQ)

Freegift dengan setiap pembelian selagi stok masih ada.

BERMINAT MENDAPATKAN DEWYGLOW
Whatsapp/Telegram
011-32297226

Ni full details ye tentang dewyglow ye ☺

DEWYGLOW MEMBANTU  : 

πŸ’— Mencerahkan kulit muka &  seluruh badan
πŸ’— kulit kelihatan lebih halus and glowing 
πŸ’— Mampu mencerahkan kulit bayi jika anda menyusu/hamil 
πŸ’— Merawat masalah jerawat muka & badan   
πŸ’— Membantu mengurangkan jeragat. 
πŸ’—Memudarkan parut jerawat & kesan luka. 
πŸ’— Menggalakkan pertumbuhan tisu & collagen kulit
πŸ’— Mengurangkan alergi seperti resdung,  alergi kulit 
πŸ’— Meningkatkan imuniti badan, kurangkan demam dan jangkitan selsema.  


KANDUNGAN : 30 BIJI (SEBULAN) 

πŸ’— vitamin c 1000mg (organic) 
πŸ’— orange extract
πŸ’— strawberry extract,
πŸ’— lemon extract
πŸ’— rosehip extract
πŸ’— acai berry extract 
πŸ’— pomegranate

CARA PENGAMBILAN :
πŸ’—Kemam sebiji sehari sebelum tidur/selepas Sarapan 

🌸 SIAPA YANG BOLEH AMBIL? 
✔Lelaki & Wanita 
✔ 14 tahun ke atas 
✔ Wanita Hamil 
✔ Ibu menyusu 
✔ Semasa datang bulan 

Sila dapatkan nasihat doktor jika anda ada penyakit kronik .  

TIPS CANTIK dari fatin : 

πŸ’— Bykkan minum air kosong sekurang2 nya 2 LITER untuk lebih berkesan. 
πŸ’— Kurangkan pengambilan caffien air bergas. 

NotaπŸ“
✔ Pengambilan DEWYGLOW perlu dijarakkan seperti berikut:
Jarak pengambilan

DEWYGLOW ➡Ubat doktor 1 jam
DEWYGLOW ➡ Suplemen lain  2 jam
DEWYGLOW ➡ Jamu  4 jam

Ini kerana, setiap bahan yang terkandung didalam 1 tablet Dewyglow perlukan ruang untuk bertindak balas dengan sistem badan kita. Bila Dewyglow bertindak balas dengan baik, baru lah dapat putih gebu dengan jayanya, tanpa sebarang komplikasi/ gangguan dari ubat lain. Lagipun ianya elok bagi tidak membebankan buah pinggang kitaπŸ™‚πŸ˜˜ Mudahkan jika tahu bagaimana Dewyglow berjaya membantu kita cantik😍😍

Mudahnya putih gebu dengan kemam-kemam Dewyglow🌸🌸

BERMINAT MENDAPATKAN DEWYGLOW
Whatsapp/Telegram
011-32297226


Update 9.9.2017

Dengan tambahan  Delima menjadikan kulit 3x lebih flawless.

Harga sama dengan pembungkusan baru.
















!!!HEALING CRISIS!!!

πŸ’ƒπŸ’ƒJANGAN PANIKK OKAY!!πŸ’ƒπŸ’ƒ


Healing crisis ni biasanya sekejap je terjadi..lepastu semua akan okay 😘😘


JANGAN TAKUT UOLLS..Tada effek papelaa..πŸ˜ƒπŸ˜ƒ






TIPS PENTING MENGGUNAKAN SESUATU PRODUK ❤

1️⃣ SABAR 
Jangan berangan pakai arini esok dah cantik macam Neelofa.

2️⃣YAKIN 
Bila kita mulakan sesuatu, tanam dalam diri tu biar sampai ke dasar hati uolls tu dengan YAKIN pada produk yang ambil.

3️⃣KONSISTEN 
Jangan makan arini, bulan depan makan balik.

4️⃣ ISTIQAMAH 
Jangan berputus asa.

Tindak balas adalah mengikut tahap hormon individu. 

Kalau lambat, jangan kata produk tak bagus,
Sabar..

Produk tersebut sedang membaik pulih struktur dan kestabilan hormon sedang dalam proses. .

Jika cepat bermakna PH kulit dalam keadaan yang baik maka tindak balasnya sangat positif .

HORMON individu kan berbeza πŸ˜™πŸ˜™


ANTARA KELEBIHAN VITAMIN C:

πŸ’Ÿ Lambat tua/Awet muda

✔ Orang yang makan vitamin C memang nampak muda kerana toksik tidak berkumpul didalam saluran penghadaman dan darah kita, jadi akan terpancar melalui seri wajah serta kulit menjadi lebih sihat .

✔ Kulit yang cepat rosak dan tua adalah disebabkan banyak terdedah kepada cahaya matahari dan juga akibat timbunan radikal bebas dalam badan, oleh sebab itu vitamin C dapat merangsang pengeluaran kolagen, kulit akan nampak lebih muda dan anjal, cerah sekata dan memudarkan kerosakan sel akibat cahaya matahari.

πŸ’Ÿ Mencegah kejadian batu karang

✔ Kalau risaukan terjadinya batu karang dalam buah pinggang atau pundi kencing, mulakanlah mengamalkan vitamin C.
✔ Vitamin C membantu 'memecahkan' kolesterol dalam hempedu, oleh itu batu tidak dapat terbentuk daripada lebihan mendapan kolesterol.
✔ Dengan mengamalkan vitamin C, ia membantu mengurangkan risiko terjadinya batu karang dan masalah berkaitan yang lebih parah.

πŸ’Ÿ Buang plumbum dalam badan
✔ Plumbum ni sangat bahaya, ia bahan bertoksik yang boleh beri efek kepada kesihatan manusia termasuk otak.
✔ Kita memang tak makan plumbum secara terus, tapi ia wujud di mana-mana contohnya pada sayur, perkakas yang kita guna, udara yang kita sedut, makanan yang kita makan, air yang kita minum dan sebagainya.
✔ Pengambilan vitamin C dapat membantu menyingkirkan logam toksik ini supaya sel tubuh dan organ kita berfungsi dengan baik.

SEMOGA BERMANFAAT!

Dengan testimoni terbaik dari pengasasnya sendiri
Fatin Amirah.


 Bezakan perubahan warna kulit 
Sebelum dan Selepas


Pasti anda teruja apabila melihat betapa banyak perubahan pada beliau setelah mengamalkan
Produk Dewy Glow secara konsisten.

Rasanya yang sedap pasti buat kita rasa macam nak makan je terus Dewy Glow ni...hehehe apalagi cepat-cepat Whatsapp kami untuk Order.
011-32297226


Testimoni
TANGAN PUTIH DULU 😱

Best tau Dewyglow nie,
sampai urat hijau pun senang nampak,
kalau pergi cucuk sengih lebar cik Misi.

Ini bukan propa cheq oit,
Ini realiti dan terbukti ramai berjaya.








































































Tiada ulasan: