Booking.com

Booking.com

06 November 2013

Belajar buat kek kukus dgn cara mudah

"Anda Ingin Belajar Untuk Membuat Kek Kukus Yang Sedap? Biar Kami Tunjukkan Caranya Membuat Kek Kukus"

 

Siri Belajar Bakeri Bersama Puan Shida

Salam hormat daripada kami di FBN Bakery.
Kebanyakan daripada anda memang sangat mengemari kek. Namun tidak tahu untuk membuatnya walaupun anak-anak anda sering meminta daripada anda. Jadi ramai yang mengambil keputusan dengan membelinya. Sampai bila nak membeli sahaja?
Sedangkan anda boleh belajar dan membuatnya berulangkali untuk pelbagai perayaan dan situasi. Malah anda boleh jadikannya sebagai produk jualan anda. Ya. Anda boleh memulakan bisnes kek anda sendiri.
Kami merupakan antara segelintir daripada rakyat Malaysia yang membangunkan perniagaan bakeri kami dari rumah. Kami merupakan penerbit beberapa CD Belajar Bakeri sebelum iaitu Rahsia Coklat Buatan Tangan, Panduan Bisnes Cupcake, Panduan Tart, Sensasi Kek Coklat,Panduan Biskut Bajet dan Biskut Penyet yang berada di pasaran ini.
Kami juga seperti anda. Kami bermula secara kecil kecilan dengan modal yang sedikit. Dengan hanya berbekalkan sedikit pengalaman dalam bidang bakeri dan juga buku resepi ibu. Kami memulakan perniagaan kami di rumah dengan peralatan yang terhad.
Kini kami ingin kongsikan beberapa resepi yang boleh membantu anda memulakan perniagaan anda.


Memperkenal DVD terbaru kami iaitu DVD Kek Kukus...
 


Kini anda tidak lagi perlu membeli kek untuk keluarga dan anak anak anda. Malah anda boleh menjadikannya sebagai produk jualan bagi perniagaan di rumah anda. Dengan ini anda tidak lagi perlu membelinya di kedai. Selain itu, ia boleh dijadikan sebagai aktiviti bersama keluarga dengan menghasilkan kek anda sendiri.
Betul ke boleh belajar daripada CD je?
Betul. Kami telahpun menjual ribuan di CD keluaran syarikat kami ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Malah kami juga mendapat tempahan daripada pelanggan daripada Singapura, Brunei dan Indonesia.
Dalam DVD ini anda akan ditunjukkan

5 jenis kek kukus iaitu

1. Kek Red Velvet
2. Kek Coklat Heaven
3. Kek Coklat Cheezy
4. Kek Zamrud
5. Kek Buah

Seperti CD kami sebelum ini, ia berbentuk video step by step. Ia cukup mudah
untuk mereka yang berminat untuk buat sendiri kek kukus mereka.




sila klik...

Tiada ulasan: