Booking.com

Booking.com

13 Disember 2013

Berangan dan Berjaya (Shahifol Arbi Ismail)

Mat Jenin Moden: Berangan dan berjaya


Secara peribadi,buku ini amat menarik untuk dibaca,saya sendiri sudah membaca berkali - kali semenjak Mac 2011,kadang-kadang saya membaca setiap hari tajuk-tajuk yang menarik minat saya saya..antara yang saya tersangat suka,ada diterangkan cara-cara mengunakan teknik EFT..pada saya ianya sangat berkesan untuk diaplikasikan pada kehidupan seharian kita yang penuh dengan bermacam dugaan.Selain itu banyak lagi pekara yang menarik ditulis didalam buku hebat ini..

Untuk mengetahui lebih lanjut lagi tentang buku yang hebat ini dan membelinya sila teruskan membaca......

(Saya cadangkan anda untuk anda membeli buku ini untuk diri sendiri dan juga membeli untuk dihadiahkan kepada keluarga dan rakan-rakan tersayang, kerana ianya sangat berbaloi,buku yang baik harus dikongikan bersama supaya kita mendapat manafaatnya bersama)

Sahabat sekalian,

Ketahui Rahsia Bagaimana Menjadikan Setiap Angan-angan Anda Satu Kenyataan"

7 Langkah Bagaimana Anda Boleh Memiliki Segalanya!
Pernahkah anda mempunyai angan-angan:
memiliki kekayaan yang memungkinkan anda memperolehi hampir apa sahaja..rumah besar,
kereta mewah, telefon bimbit terkini dan percutian ke luar negara?

 
mempunyai pasangan hidup yang memahami anda?


mempunyai tubuh badan yang langsing dan menarik?


disanjungi dan dihormati oleh rakan-rakan sekerja dan masyarakat sekeliling anda?
Jika anda seperti kebanyakan orang lain, anda akan  menjawab "Ya" untuk setiap impian di atas. Dan juga jika anda seperti kebanyakan orang lain, seringkali anda diberitahu oleh orang di sekeliling anda (i.e. ibu bapa, sahabat handai, rakan sekerja, pasangan) bahawa apa yang anda angan-angan itu sesuatu yang mustahil dan ianya tidak lebih dari angan-angan Mat Jenin.
Akhirnya anda juga percaya bahawa impian anda itu sesuatu yang sukar. Lalu anda melupakan apa yang anda angankan itu,  kembali kepada kehidupan sediakala anda...namun jauh di lubuk hati anda masih tidak berpuashati dengan keadaan hidup anda...
Bersedia! Di sini saya ingin dedahkan sesuatu yang agak ekstrem, sesuatu yang mungkin sukar untuk anda percayai...
Anda Boleh dan Berhak Untuk Memperolehi
 Apa Sahaja  Yang Anda Angan-angankan!
Ya, setiap orang termasuklah anda berhak untuk memperolehi apa sahaja yang anda idamkan kerana dunia ini mempunyai sumber yang tidak terbatas dan cukup untuk semua orang.
Tidak ada salahnya berangan seperti Mat Jenin. Jika Wright bersaudara tidak berangan-angan untuk terbang seperti burung, kita tidak akan melihat dan memperolehi manfaat dari penciptaan pengangkutan udara seperti kapal terbang, helikopter dan sebagainya yang kita lihat pada hari ini. Namun begitu harus diingat kita perlu menjadi Mat Jenin Moden yang bukan hanya berangan tetapi melakukan langkah-langkah seterusnya yang akan menukarkan angan-angannya tadi menjadi satu realiti.
Langkah-langkah penting inilah yang akan didedahkan kepada anda di dalam buku...

7 Langkah Bagaimana Anda Boleh Memiliki Segalanya!
Buku ini akan mengupas rahsia bagaimana anda mampu memperolehi segala apa yang anda idamkan bermula hanya dengan aktiviti berangan! Ya berangan seperti apa yang suka dilakukan oleh Mat Jenin, tetapi bezanya di sini kita berangan secara terarah. Anda  mungkin bertanya apa itu “berangan terarah“? Teruskan membaca...

*Ini adalah buku sebenar (mukasurat tercetak), bukan ebook.
sila klik dibawah untuk pembelian buku yang hebat ini dengan harga yang berbaloi.
Mat Jenin Moden: Berangan dan berjaya



 



 atau klik untuk membeli..

http://www.matjeninmoden.com/affiliate






Tiada ulasan: